در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

اسامی امتیاز پروژه مسکن ملی پرند

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۲ قیمت امتیاز مسکن ملی پرند


در این مقاله سعی کردیم به اسامی پروژه های مسکن ملی بپردازیم که شما عزیزان با پروژه های مسکن ملی بیشتر اشنا بشید
و کافیست با مشاوران  املاک شیب در ارتباط باشید

09910010137

09127977037

با ما همواره پرسود باشید
پروژه‌های مسکن ملی در شهر پرند به منظور توسعه و ساماندهی فضای شهری و افزایش تعداد واحدهای مسکونی و ارائه خدمات به شهروندان، توسط شرکت نهضت ملی مسکن شکل گرفته است. در زیر به معرفی این پروژه‌ها و توضیح کاملتر درباره هرکدام اشاره می‌شود.

www.parands.ir

۱. پروژه پارس تابلو:
این پروژه با هدف ساخت واحدهای مسکونی با قیمت مناسب و ارائه خدمات به شهروندان در محله پرند اجرا شده است. در این پروژه ۳۴ بلوک و واحد با متراژ‌های مختلف به ساخت رسیده است

۲.پروژه مجتمع مسکونی ۴۰۰ واحدی اقدام ملی هگمتانه:
این پروژه شامل ساخت واحدهای مسکونی با قیمت مناسب و ارائه خدمات به شهروندان در حال احداث است. ودارای ۲۵ بلوک ۴ طبقه است.
۳. پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی فرهنگیان۵۰۰ واحدی (توسعه گران عمران):
این پروژه با هدف ساخت واحدهای مسکونی با قیمت مناسب و ارائه خدمات به شهروندان در محله پرند اجرا شده است. در این پروژه ۵۰۰ واحد مسکونی با متراژ‌های مختلف به ساخت رسیده است.

همچنین، فضای سبزی برای ساکنان این پروژه به صورت مناسب فراهم شده و تمامی خدمات اولیه از جمله برق، آب، گاز و سایر خدمات زیرساختی در این پروژه فراهم شده است.

۴. پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی ثمین ۱۹۲ واحدی (پویان بتن سامان):
این پروژه شامل ساخت۱۹۲ واحد مسکونی با متراژ‌های مختلف در پرند است. این واحدهای مسکونی با توجه به نیاز شهروندان، با قیمتی مناسب در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

۵. مجتمع مسکونی هگمتانه مسکن ملی (آرتا معمار غرب ۹۶ واحدی):
در این پروژه، ۹۶ واحد مسکونی با متراژ‌های مختلف که با هدف ارائه قیمت مناسب به شهروندان شهر پرند طراحی شده است. همچنین در این پروژه، امکانات رفاهی و خدماتی از جمله پارکینگ، انباری و فضاهای سبز فراهم شده است.

۶. پروژه مجتمع مسکونی سینا مسکن ملی۲۵۲ واحدی (پردال سازه):
در این پروژه، ۲۵۲ واحد مسکونی با متراژ‌های مختلف و نماها و معماری بسیار زیبا و سنگ نما ساخته شده است . در این پروژه نیز، تمامی خدمات زیرساختی از جمله برق، آب، گاز و سایر خدمات ارائه شده و فضای سبزی نیز برای ساکنین این پروژه

فراهم شده است

اگهی های خرید وفروش اپارتمان در شهر جدید پرند

۷.پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی رهام ۲۵۲ واحدی (چینه ایلیا):
این پروژه شامل ساخت ۲۵۲ واحد مسکونی با متراژ‌های مختلف درفاز ۶ پرند در حال ساخت می باشد. این واحدهای مسکونی با توجه به نیاز شهروندان با قیمتی مناسب در اختیار آنان قرار می‌گیرد همچنین در این پروژه، تمامی خدمات زیرساختی و امکانات رفاهی و خدماتی ارائه شده و فضای سبزی نیز به منظور ایجاد فضایی سالم و پایدار برای ساکنین این پروژه فراهم شده است.

۸. مجتمع مسکونی رهام(پولاد پادیر ۵۰۴ واحد) :
این پروژه ه شامل ۵۰۴ واحد مسکونی می باشد که دارای بلوک های ۴ طبقه با پارکینگ مسقف و انباری می باشد.

۹. مجتمع مسکونی ماهان(اسکان سازان پردیس ۲۰۸ واحدی) :
این پروژه شامل ۲۰۸ واحد مسکونی می باشد و در فاز ۶ پرند واقع می باشد و پروژه تا حدود ۴۰ درصد پیشرفت کاری داشته هم چنین امکانات رفاهی و خدماتی نیز برای ساکنان در حال احداث است.

۱۰. پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی مهتاب (کیا دژ) :
این پروژه واقع در فاز ۶ پرند می باشد و حدود ۳۰ در صد پروژه پیشرفت داشته است.

۱۱. پروژه مسکن ملی ۴۸۰ واحدی کلبه سازان :
این پروژه که شامل ۴۸۰ واحد مسکونی می باشد که همه ی واحدها دارای پارکینگ مسقف و انباری می باشد.
۱۲.پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی آرتا مسکن ملی (ماهان البرز) :
این پروژه در فاز ۶ قرار گرفته است و روند اجرایی پروژه بسیار خوب و در حال پیشرفت می باشد.

۱۳. پروژه مسکن ملی قرارگاه امام حسن فاز سه پرند :
این پروژه در قسمت جنوبی فاز سه قرار گرفته است و تمام واحدها دارای پارکینگ مسقف و انباری می باشد و پروژه حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

۱۴. پروژه مسکن ملی کمیته امداد فاز صفر پرند:
این پروژه در فاز صفر پرند واقع شده است و هدف از ساخت این پروژه به منظور کمک به خانه دار شدن می خانواده های تحت پوشش کمیته امداد می باشد.

اگهی های خرید وفروش اپارتمان در شهر جدید پرند

۱۵. پروژه مسکن ملی ایثارگران :
ساخت پروژه ۹۲۴ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران (مسکن ملی ) در شهر پرند با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولان استانی و شهرستانی همچنین جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

16.پروژه مسکن ملی کمیته امداد

پروژه مسکن ملی کمیته امداد امام خمینی (ره) در فاز ضفر پرند واقع شده این پروژه یکی از بهترین لوکیشن های منطقه را دارد پروژه مسکن ملی کمیته امام از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

17.پروژه مسکن ملی امام حسین
می‌توان از پروژه مسکن ملی امام حسین پرند یکی از بهترین پروژه های مسکن ملی پرند نام برد چرا که در یکی از بهترین لوکیشن های شهر جدید پرند قرار دارد و به سرعت در حال ساخت و تکمیل است .

18.پروژه پارس سرزمین ما

این پروژه مسکن ملی هم در فاز 0 پرند قرار دارد و جز بهترین پروژه های مسکن ملی پرند به شمار می‌رود ، به دلیل موقعیت پروژه پارس که در فاز صفر واقع شده ارزش خرید این پروژه رو بالا برده است.

19.پروژه مسکن ملی شهدای هسته ای پرند
این پروژه مسکن ملی شامل بلوک های دو طبقه مشاعی در فاز صفر پرند می باشد که همین موضوع بیسیار به جذابیت این پروژه می افزاید.

20. پروژه مسکن ملی محله گلبهار (اراضی 130 هکتاری )

این پروژه که شامل تیپ های متفاوتی همچون ویلایی- مشاعی 3 طبقه و 4 چهار طبقه در حال احداث است.

21.پروژه مسکن ملی 88 هکتاری پرند
این پروژه که شامل تیپ های ویلایی- مشاعی 2 طبقه در متراژ های متفاوت در حال احداث است.

مسکن ملی پرند

در کل، پروژه‌های مسکن ملی در شهر پرند به عنوان یکی از برنامه‌های مهم و اساسی دولت برای توسعه و ساماندهی فضای شهری و افزایش تعداد واحدهای مسکونی در این منطقه طراحی و اجرا شده‌اند. با توجه به اهمیت این پروژه‌ها، ارائه خدمات زیرساختی، ایجاد فضاهای سبز و ارائه امکانات رفاهی و خدماتی متعدد در این پروژه‌ها، به منظور بهبود شرایط زندگی و رفاه شهروندان شهر پرند مورد توجه ویژه قرار گرفته‌اند.

پروژه‌های مسکن ملی پرند، در قالب برنامه‌ای مشتمل بر ساخت و احداث واحدهای مسکونی با قیمت مناسب و ارائه خدمات به شهروندان، به منظور توسعه و ساماندهی فضای شهری و افزایش تعداد واحدهای مسکونی در شهر پرند طراحی و اجرا شده‌اند. در این پروژه‌ها، تلاش شده است که با ساخت و احداث واحدهای مسکونی با قیمتی مناسب ارائه شود..

همچنین، در تمامی این پروژه‌ها، تلاش شده است که امکانات رفاهی و خدماتی لازم برای ساکنین این واحدهای مسکونی، فراهم شود. به عنوان مثال، در پروژه مسکن ملی پرند، امکاناتی مانند پارکینگ، انباری، فضاهای سبز و خدمات امنیتی مانند نصب دوربین مداربسته و پرسنل امنیتی برای ساکنین این پروژه فراهم شده است.

با توجه به اینکه شهر پرند، به دلیل واقع شدن در نزدیکی شهر تهران، همیشه به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه برای سکونت در نظر گرفته شده است، پروژه‌های مسکن ملی در این شهر، به عنوان راهکاری برای مقابله با مشکل کمبود مسکن و افزایش تعداد واحدهای مسکونی اجرا شده است. همچنین، با توجه به پتانسیل توسعه فضای شهری در این منطقه، این پروژه‌ها به دنبال ساماندهی فضای شهری و ارائه خدمات به شهروندان بوده‌اند.

برای اطلاع از شماره تماس های مسکن ملی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

شماره تلفن مسکن ملی پرند

پروژه های پرند
پروژه مسکن ملی پرند فقط یکی از پروژه‌های اجرا شده در این شهر بوده است.

به طور کلی، پروژه‌های مسکن ملی در شهر پرند، به منظور توسعه و ساماندهی فضای شهری و افزایش تعداد واحدهای مسکونی و ارائه خدمات به شهروندان شکل گرفته است. این پروژه‌ها از جمله راهکارهایی هستند که به منظور تامین مسکن مناسب و ارائه خدمات به شهروندان در مناطق مختلف ایران اجرا شده‌اند.

علاوه بر این، پروژه‌های مسکن ملی به عنوان یکی از بخش‌های اصلی توسعه شهری، می‌توانند به بهبود کیفیت زندگی شهروندان و بهبود شرایط مسکن در ایران کمک کنند. این پروژه‌ها باعث افزایش تعداد واحدهای مسکونی در مناطق مختلف ایران شده و به افزایش اشتغال و رشد اقتصادی در بخش ساخت و ساز کمک کرده‌اند.

پروژه های مسکن ملی پرند

علاوه بر این، پروژه‌های مسکن ملی به عنوان یکی از بخش‌های اصلی توسعه شهری، می‌توانند به بهبود کیفیت زندگی شهروندان و بهبود شرایط مسکن در ایران کمک کنند. این پروژه‌ها باعث افزایش تعداد واحدهای مسکونی در مناطق مختلف ایران شده و به افزایش اشتغال و رشد اقتصادی در بخش ساخت و

ساز کمک کرده‌اند.اگهی های خرید وفروش اپارتمان در شهر جدید پرند

همچنین، با توجه به نیاز به زیرساخت‌های مناسب در مناطق مختلف، پروژه‌های مسکن ملی به عنوان یکی از راهکارهای ارائه خدمات به شهروندان و توسعه شهری، از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. با توجه به اینکه شهر پرند یکی از شهرهای در حال توسعه در ایران است، پروژه‌های مسکن ملی در این شهر نیز می‌توانند به بهبود شرایط مسکن و زندگی شهروندان در این منطقه کمک کنند.

www.parands.ir

ثبت ملک