در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

معرفی پروژه پرند فاز 4 املاک فاز چهار09910010137

جمعه ۱۶ دی ۱ املاک پرند فاز4

معرفی پروژه شهران فاز ۴ پرند یکی از پروژه های خوب فاز ۴ پرند پروژه شهران است که در بلوار ۲۲ بهمن قرار دارد و دارای لوکیشن عالی و دسترسی بسیار عالی فاز ۴ پرند است این پروژه دارای ۵ طبقه می باشد که در هر طبقه ۴ واحد قرار دارد و دارای پارکینگ مسقف و انباری می باشد که از مزایای این پروژه به حساب می آید زیرا تنها فازی که در پرند دارای پروژه های با پارکینگ مسقف می باشد قسمت شمالی فاز ۴ پرند است که پروژه شهران نیز در این قسمت پرند واقع شده است. معرفی پروژه شهران فاز ۴ پرند www.parands.ir پروژه شهران هم چنین دارای محوطه بسیار عالی و درخت کاری شده است و فضای خوب و مناسبی برای بازی کودکان و نوجوانان برای آن در نظر گرفته شده است دور تا دور بلوک های پروژه شهران دارای دوربین مدار بسته می باشد که امنیت ساختمان را بیشتر میکند هم چنین در داخل مشاعات ساختمان از قبیل راه پله ، آسانسور ، پارکینگ نیز دوربین مداربسته تعبیه شده است معرفی پروژه شهران فاز ۴ پرند www.parands.ir از نظر دسترسی نیز پروژه شهران فاز ۴ پرند در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد در مجاورت بلوار ۲۲ بهمن که از بزرگترین بلوارهای پرند می باشد و از یک سمت به بلوار جمهوری و از سمت دیگر به بلوار انقلاب اسلامی متصل می شود یعنی هم از شمال پرند و هم جنوب پرند دارای دسترسی خوبی می باشد و خرید آپارتمان در فاز ۴ پرند به خصوص پروژه شهران برای سکونت و سرمایه گذاری بسیار مفید است پروژه شهران دارای واحد آپارتمان های تک خواب با متراژ 74 متر و آپارتمان های دو خواب با متراژ 84 متر دارد که در هر هر طبقه به صورت تیپ ساخته شده است و در بلوک وجود داردA و B و Cو D فاز ۴ پرند برای سرمایه گذاری گزینه بسیار مناسبی است به دلیل وجود آپارتمان های با پارکینگ مسقف که پروژه شهران نیز یک از این پروژه ها می باشد به دلیل اینکه این روزها دغدغه بسیاری از مردم برای خرید آپارتمان در پرند وجود پارکینگ مسقف است که فاز ۴ پرند این دغدغه را رفع کرده است معرفی پروژه شهران فاز ۴ پرند یکی دیگر از مزایای خرید آپارتمان در فاز ۴ پرند متصل شدن فاز ۴ پرند به فاز ۶ پرند است که از طریق یک پل که در حال ساخت می باشد ور قسمت شمالی این فاز ها قرار دارد به یکدیگر متصل می شوند و دسترسی بسیار خوبی را برای ساکنین این مناطق به وجود می آورد. فاز ۴ پرند در قسمت شمالی یعنی بلوار انقلاب به بلوار ولیعصر که در اصل شهرک آسمان یا کوزو ۶ پرند در آن واقع شده است به وسیله پل به یکدیگر متصل می شوند و هم چنین وجود پروژه عظیم و پر طرفدار ۸۸ هکتاری (غدیر) نیز به فاز ۴ پرند متصل می شود. اشتراک گذاری برچسب‌ها: خرید آپارتمان در فاز ۴ پرندفاز ۴ پرندفاز چهار پرندخرید خانه فاز ۴ پرندسرمایه گذاری در فاز ۴ پرندخرید آپارتمانخرید آپارتمان در پرندمعرفی پروژه شهران فاز ۴ پرنداملاک پرند فاز چهار 
مشاور املاک پرند فاز4
مسکن مهر پرند فاز 4
قیمت اپارتمان در پرند فاز4
خریدار مسکن مهرپرندفاز4
پروژه های خوب در فاز4 پرند
پروژه‌های فاز ۴ شمال:
میثم نهاجا
احجام
همراه اول
الغدیر
امیر المومنین
سازه‌گران فردا (تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان ساسان)
اکباتان
شوگا
آورین سازه
بازنشستگان کشوری
پروفیل سدید
توان آزما (تعاونی مسکن کارکنان بنیاد رودکی)
پدافند هوایی
برهان
پروژه‌های فاز ۴ جنوب:
سابیر بین‌الملل
تکسام
آرش آرمه
توسار
پولاد پادیر
آبادگران میلاد
رهدشت

در ادامه معرفی فازهای مختلف شهر جدید پرند، نوبت می‌رسد به توضیحات امکانات گوناگون فاز ۴. پس با ویکی پرند همراه باشید.

مساحت فاز ۴ حدودا ۳۳۰ هکتار می‌باشد. در این فاز در مجموع ۱۵/۶۲۰ واحد مسکن مهر ساخته شده است. بنابراین با توجه به تعداد واحدهای ساخته شده، ساکنین آن حدود ۶۵۰۰۰ نفر است. جالب است بدانید اولین کلنگ مسکن مهر شهر جدید پرند، در این فاز زده شده است.

معرفی بخش مسکونی

واحدهای مسکونی این فاز علاوه‌بر قیمت مناسب، شامل پارکینگ مسقف و انباری‌های زیادی می‌باشند که این موضوع به شدت مورد استقبال ساکنین قرار گرفته است. بنابراین برای خرید، اجاره و سرمایه‌گذاری، بسیار مناسب می‌باشند.

معرفی بزرگ‌ترین بوستان فاز ۴

قطعا به یاد دارید که بوستان مشاهیر یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های تفریحی و فضای سبز شهر پرند می‌باشد که به دلیل وسعت و بزرگی، نیمی از آن در فاز ۳ قرار دارد و با عبور اتوبان امام خمینی و بلوار سردار سلیمانی، نیم دیگر آن در فاز ۴ قرار می‌گیرد.

بوستان مشاهیر شهر جدید پرند
بوستان مشاهیر شهر جدید پرند

بنابراین یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های تفریحی این فاز که مزیت بزرگی به شمار می‌رود، بوستان مشاهیر می‌باشد که پیش از این یک رودخانه بوده، اما در سال ۱۳۹۷ به بوستانی بزرگ و زیبا تبدیل شده که بسیاری از ساکنین شهر پرند از فازهای دیگر هم اوقات فراغت و روزهای تعطیل خود را در آنجا سپری می‌کنند.

اگر دوست دارید نام خیابان‌های چهارمین فاز پرند را بدانید، با ما همراه باشید. این خیابان‌ها شامل:

  • بوعلی سینا
  • ۲۹ اسفند
  • ۱۵ خرداد
  • ۲۲ بهمن
  • ۱۷ شهریور
  • اردیبهشت
  • ۷ تیر
  • ۹ دی شرقی
  • بلوار گلها
  • مهر
  • ۱۶ آذر
ثبت ملک