در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

پروژه هسا1 درپرند

سه شنبه ۱۹ دی ۲ پروژه هسا در پرند

09910010137مهندس خلیق

هسا 

املاک هسا درپرند

09127977037 مهندس قاسمی

09124883028 فرجی

 

پروژه “هسا ” مخفف و کوتاه شده نام ” هواپیماسازی ایران ” یا همان “شرکت صنایع بالگرد سازی ایران” ِ سابق است که به‌ اختصار ” پروژه هسا ” نامیده می‌شود . این نهاد وابسته به سازمان صنایع هوایی ایران است و یکی از بزرگ‌ترین سازندگان انواع هواپیما و پهباد در خاورمیانه بوده و نیز در جایگاه پنجم آسیا و همچنین دهم ِ دنیا در این زمینه قرار گرفته است. از شرکت‌های وابسته به هسا می‌توان به شرکت تولید شیشه سکوریت اصفهان، شرکت تعاونی مسکن هسا و مجموعه مدارس هسا اشاره نمود. پروژه “هسا” ی شهر پرند در اوایل سال 1390 در جنوب فاز 6 پرند در مرحله ساخت قرار گرفت. این پروژه که دارای 4 بخش اصلی است ، از تمامی استانداردها و امکانات رفاهی، درمانی، خدماتی و آموزشی برخوردار می باشد.معماری و توزیع فضای داخلی در طراحی واحدها به‌خوبی موردتوجه قرارگرفته و از تمامی مساحت زیربنا استفاده بهینه‌شده است. هسا دارای بلوک‌های  3 ، 4 ، 6 و 8 طبقه می‌باشد.

موقعیت مکانی پروژه هسا شهر پرند چگونه است؟

بخش‌های پروژه هسا شهر پرند از هسا 1 تا هسا 4 تقسیم‌بندی می‌شوند که هرکدام به‌ تنهایی ویژگی‌های منحصربه‌ فرد خود را دارند. پروژه‌های هسا 1 و 4 در مجاورت بلوار شهید قاسم سلیمانی یا همان بلوار جمهوری سابق که بلوار اصلی و چهار بانده پرند می‌باشد جانمایی و اجراشده است و این دسترسی به بلوار اصلی موجب شده است این دو بخش از استقبال بیشتری نسبت به بخش‌های 2 و 3 پروژه هسا برخوردار باشند. بنابراین ، جمعیت‌پذیری این بلوک‌ها خوب و قابل‌توجه می‌باشند. این مهم دسترسی ِ بخش‌های 1 و 4 “هسا” را به خیابان اصلی و امکانات شهری تسریع می‌بخشد. همچنین پروژه هسا 2 که در بلوار رسول اکرم و خیابان جی واقع‌شده دارای دسترسی آسان به اماکن رفاهی ازجمله سوپرمارکت و نانوایی است. هسا 3 جنب بلوار امام علی در فاز 6 پرند واقع گردیده است.

امکانات رفاهی پروژه هسا شهر پرندمجتمع‌های رفاهی پروژه هسا شهر پرند دارای محوطه‌ای دل‌باز و زیبا ، تفریحی و ورزشی متشکل از سالن کنسرت ، فوتسال، زمین والیبال و تنیس و نیز دارای پاساژهای تجاری و تفریحی برای عموم مردم است. تمام امکانات رفاهی در این مجتمع‌ها برای سرگرمی کودکان اعم از پارک کودکان و محیط‌های آموزشی فراهم آمده است. این محیط‌ها نه‌تنها برای رفع اوقات فراغت کودکان مناسب است، بلکه برای کودکان جذاب و گیرا هم هست. از طرفی امکان دسترسی آسان به مراکز درمانی، مسجد جامع و مراکز خدماتی برای ساکنین فراهم آمده است. بنابراین می‌توان گفت سکونت در این مجتمع‌ها و امکان دسترسی به‌تمامی امکانات، نگرانی بسیاری از افراد در خصوص نبود امکانات زیرساختی را رفع نموده و زندگی در این آپارتمان‌ها را سهولت بخشیده است. مجاورت در مجتمع فرهنگی ورزشی انقلاب، بیمارستان مهر ایرانیان پرند ، مرکز بهداشت احمدی روشن، بازارچه، دبستان و دبیرستان و بسیاری دیگر از مراکز رفاهی را می‌توان از مزیت‌های این پروژه‌ دانست.

 

هسا1

متراژ و طبقات در پروژه هسا شهر پرند

پروژه‌ هسا دارای بلوک‌های 3 ، 4 و 6 طبقه می‌باشند که در بلوک‌های سه طبقه واحدهایی 54 و 58 متری دارای یک اتاق‌خواب و نیز واحدهای 70 تا 78 متری دارای دو اتاق‌خواب قرار گرفته اند . در پروژه هسا بلوک‌های 3 و 4 طبقه‌ای فاقد آسانسور هستند. اما بلوک‌های 6 طبقه دارای 4 واحد در هر طبقه و مجهز به آسانسور می‌باشند. بنابراین از متراژ در نظر گرفته‌شده برای این آپارتمان‌ها به‌خوبی و بهینه استفاده‌شده است. همچنین واحدهای تک خوابه و چند خوابه امکان تهیه‌ی مسکن برای افراد با بودجه‌های مختلف را به وجود آورده اند. ازاین ‌وجه ، و با این دیدگاه و چشم انداز می‌توان روی آینده‌ی این آپارتمان‌ها و همچنین جمعیت‌پذیری قابل‌قبول آن حساب باز نموده و اقدام به سرمایه‌گذاری کرد.

سکونت و سرمایه‌گذاری در پروژه هسا شهر پرند و چند هشدار !

با نگاهی کلی می‌توان گفت آینده‌ی پروژه‌ی هسا شهر پرند بنا به دلایلی منطقی روشن بوده و هست. چراکه پشتوانه‌ی این پروژه از طرف شرکت معتبری بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای آن به‌خوبی انجام‌شده است. اما برای تصمیم‌گیری به سکونت در مجتمع‌های “هسا” ی شهر پرند و همچنین سرمایه‌گذاری بر روی این پروژه‌ها باید به موارد بسیاری توجه کرد. بسیاری از واحدهای مسکونی واقع در بلوک‌های 1 و 2 هسا آماده تحویل و قابل سکونت هستند. برای خرید هرکدام از این واحدها باید توجه داشته باشید که واحد مدنظر شما حتما در سیستم “شرکت عمران پرند “به ثبت رسیده باشد. چراکه دلالان و افراد سودجوی بسیاری وجود دارند که ممکن است از این موقعیت سو استفاده کرده و واحدهای ثبت‌نشده را به شما و افراد متعدد دیگری بفروشند.

 

شماره تماس 09910010137

 

هسا

هنگام خرید و ثبت قرارداد حتماً به تعداد برگه‌های سند توجه کنید. تعداد برگه‌های سند واحدهای ثبت‌شده 5 برگی و تعداد برگ واحدهای ثبت‌نشده 3 برگی است. علاوه بر این، به‌تمامی مشخصات ملک ازجمله موقعیت مکانی، متراژ، تعداد اتاق‌خواب‌ها و غیره خوب توجه کنید و تمامی موارد را دقیقا با اصل سند تطبیق دهید. توصیه اکید و جدی داریم برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری در پروژه هسا حتماً توسط مراکز و مشاورین املاک قانونی و حرفه ای اقدام به معامله کنید ؛ و از گوش سپردن به اطلاعات فریبنده و معامله و خصوصا پرداخت بیعانه بر اثر جذابیت های کاذب قیمتی که عموما توسط آگهی های جعلی پشتیبانی میشوند نزد افراد غیر متخصص و محلی یا غیر ِ آن جدا بپرهیزید.

آینده‌ و چشم انداز پروژه هسا شهر پرند

بسیاری از واحدهای مجتمع‌های پروژه هسا شهر پرند آماده و قابل تحویل به مالکین هستند و می‌توان آینده‌ی خوبی را برای این پروژه متصور بود. از طرفی امکانات رفاهی، تفریحی و موقعیت مکانی بسیار خوب این مجتمع‌ها دلایلی امیدوارکننده هستند. بنابر این و با توجه به اینکه بسیاری از افراد در شرایط اقتصادی فعلی توانایی خرید ملک در شهرهای بزرگی مثل تهران را ندارند، می‌توان به جمعیت‌پذیری این واحدها و خرید آن توسط افراد بسیاری امید داشت. با قرارگیری جمعیت بالا در این مکان‌ها نیز سایر امکانات رفاهی و همچنین امکان توسعه و ایجاد شغل‌های متنوع نیز بالا می‌رود. پس سرمایه‌گذاری با دید آینده نگرانه و همچنین ایجاد شهرک‌های جدید و کوچک با امکانات رفاهی و اجتماعی امکان‌پذیر بوده و از طرفی هجوم بسیار ِ افراد به شهرهای بزرگ را کاهش می‌دهد.

 

دفتر فروش هسا 

09910010137

09127977037

https://parands.ir/estate/444/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%B3%D8%A71-%D8%AF%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D9%86%D8%AF.html

 

https://parands.ir/estate/245/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%B3%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D9%86%D8%AF.html

 

ثبت ملک