در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آغاز عملیات احداث پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر پرند + عکس

دوشنبه ۲۰ آذر ۲ اخبار پرند

آغاز عملیات احداث پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر پرند + عکس

عملیات احداث پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر پرند با حضور مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری و معاونین و مدیران عمرانی شهرداری در شمال فاز چهار آغاز شد.

 

به گزارش نبأپرس از پرند؛ مجتبی مرادی با تاکید بر رویکرد ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای توسعه زیرساخت های ضروری، گفت: احداث پنجمین ساختمان آتش نشانی شهر پرند و اولین ایستگاه در فاز ۴، در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در شمال این فاز آغاز شده است و تا شش ماه آینده به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری پرند با اشاره به افزایش روزافزون جمعیت در این شهر، تصریح کرد: به جرأت می توان گفت که شهر جدید پرند به واسطه پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و سرریز جمعیت از شهر های دیگر، بالاترین رتبه ی جذب جمعیت در کشور را داراست و از همین رو تامین زیرساخت های مهم و حیاتی و افزایش سرانه ها در این شهر، بسیار حائز اهمیت است.

مرادی در ادامه اظهار داشت: فاز ۴ شهر پرند تراکم جمعیتی بسیار بالایی دارد و عملیات احداث اولین ایستگاه آتش نشانی در این فاز و پنجمین ایستگاه در شهر پرند، با هدف خدمات رسانی مطلوب تر و دسترسی سریعتر نیروهای جان بر کف آتش نشانی به محل حوادث آغاز شده و از بهار سال آینده به بهره برداری می رسد.

آغاز عملیات احداث پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر پرند + عکس

انتهای پیام/

ثبت ملک